پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119998
وقتي شماره موبايل شما در جيب ديگري هم هست
تاریخ انتشار : 1393/10/08 08:52:05
نمایش : 1286
فروش تلفني سيم‌کارت‌هاي تلفن همراه وارد دور تازه‌اي شده و ظاهرا سيم‌کارت‌هاي فعال و بوق خور هم مجددا به فروش مي‌رسند و به عبارتي يک نسخه از سيم‌کارت تمام ما در اختيار ديگران هم هست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فروش تلفني سيم‌کارت تلفن‌هاي همراه که مخل آسايش و آرامش مردم هست، اکنون وارد دور تازه‌اي از رقابت شده است.

مراکزي که اکنون خود را به شکل قاچاقي نماينده اپراتورها معرفي مي‌کنند، تعدادشان از شمارش خارج شده و هر روز شاهد زنگ خوردن گوشي‌ها توسط شماره‌هاي جديدي هستيم.

روال کار به اين گونه است که چند نفر از صبح پشت سيستمي نرم‌افزاري مي‌نشينند و با شماره‌هاي مختلف تماس مي‌گيرند و عموما هم از جمله‌اي يکسان براي کسب درآمد استفاده مي‌کنند.

"از ايرانسل تماس مي‌گيرم، مشابه خط شما موجود است آيا تمايل به خريد داريد؟" از جمله عباراتي است که گزارش‌هايي پيرامون آن و طعمه قرار دادن مردم مخابراه شده اما همچنان تماس‌ها ادامه دارد و خبر از رونق بازار اين بخش مي‌دهد.

اين بار تماس عجيبي توسط يکي از همين فروشندگان قلابي مبني بر اينکه خط مشابه شما در ايرانسل درآمده است، با يکي از مخاطبان تسنيم گرفته شد.

وي مي‌گويد زمانيکه اين تماس با من گرفته شد به جعلي بودن آن پي بردم زيرا مشابه خط همراه اول، ايرانسل هم با همان شماره‌ها دارم که اکنون در دستم است؛ ولي کسي که تماس گرفته بود زير بار نمي‌رفت و مي‌گفت مگر مي‌شود که سيم‌کارتي که اکنون دست ماست، دست شما هم باشد.

گويا داستاني عجيب در پس پرده فعاليت‌هاي اپراتورها اتفاق مي‌افتد که نمونه سيم‌کارت در دست مخاطب تسنيم، در دست خانم پشت خط تلفن نيز بوده است.

طبق گفته دارنده اين سيم‌کارت، فروشنده درصدد بوده تا سيم‌کارت را با قيمت ۲۵ هزار تومان به مالک آن مجددا بفروشد و جالب اينجاست که پوکه پلمب شده سيم‌کارت نيز ظاهرا دست اين خانم بوده و به هيچ عنوان زير بار نمي‌رفته است.

اين مخاطب تسنيـم در مواجهه با چنين اصراري، مي‌گويد که وقتي به سايت ايرانسل و به بخش فروش سيم‌کارت مي‌روم مي‌نويسد که اين سيم‌کارت واگذار شده، چطور شما معتقديد که سيم‌کارت را داريد؟

اما فروشنده مي‌گويد که ما نماينده ايرانسل هستيم و اين موضوع امکان ندارد؛ ايرانسل جديدا از فروش سايتي به تلفني روي آورده است!

جالب است که باز هم اين خانم فروشنده تلفني در برابر ادعاي فرد مبني بر اينکه وقتي با سيم‌کارت تماس مي‌گيرم، فردي گوشي را بر مي‌دارد چطور ممکن است که سيم‌کارت صفر دست شما باشد؟، مي‌گويد: بعيد است چنين اتفاقي بيفتد اما من مجددا با شما تماس مي‌گيرم.

انتظار همانا و تماس نگرفتن نيز همانا ...

اين فرد که خود را نماينده ايرانسل معرفي مي‌کرد داراي شماره‌ تلفن ثابت با چهار عدد ۷۷۹۱۶۷ است و طبق گفته خودش محصولات را تنها سفارش مي‌گيرند و ارسال مي‌کنند.
اصرار مخاطب تسنيم منجر به اين شده که فروشنده اعلام کند دفتر ما در فلکه اول تهرانپارس است اما بيشتر از اين چيزي نگويد.

نحوه برخورد کاملا مشخص است که دوز و کلکي در کار است.

نماينده‌اي که نداند سيم‌کارتي که مي‌خواهد بفروشد يک بار به فروش رفته و اکنون فعال است، نه تنها نماينده اپراتور نيست بلکه شياد است.

پيش از اين نيز نمونه‌هاي مشابهي رخ داده بود که براي شفاف شدن اين موضوع و صحت وجود چنين نمايندگي‌هايي با مرکز تماس ايرانسل تماس گرفتيم که اپراتور در ارتباط با چنين طرحي گفت: ما اصلا فروش تلفني نداريم و کسانيکه در تماس‌هاي خود ادعاي نمايندگي ما را مي‌کنند، از طرف ما نيستند.

اپراتور مرکز تماس ايرانسل گفت: فروش ما تنها از طريق سايت هست و اصلا جشنواره‌اي در اين زمينه نداريم.

وي افزود: ممکن است در جشنواره‌هايي که هر سه ماه در ارتباط با تخفيفات ويژه داريم، فروش سيم‌کارت هم شاملش شود اما هيچگاه براي فروش آنها به شکل تلفني اقدام نمي‌کنيم و درگاهي به اين موضوع اختصاص مي‌يابد.

وي همچنين در ارتباط با اينکه آيا امکان فروش سيم‌کارت‌هايي با تعرفه‌هاي پايين‌تر مکالماتي و پيامکي توسط نمايندگان شما هست؟، با خنده گفت: اصلا چنين چيزي امکان ندارد.
او در پايان گفت: براي صحت ادعاي کسانيکه مي‌گويند نماينده هستند مي‌توان به سايت ايرانسل قسمت توزيع و فروش و از آنجا به ليست نمايندگان مراجعه کرد.

لازم به ذکر است که فرد تماس گيرنده که خود را نماينده معرفي کرد، هنگام اصرار مراجعه حضوري براي خريد، گفت: "اگر حتما سيم‌کارت را مي‌خريد آدرس دهم و الا نمي‌شود حضورا به دفتر بياييد"؛ در صورتيکه مراجعه به نمايندگي‌هاي فروش بلامانع است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html